З гучним підвищенням проїзду у громадському транспорті до 8 грн, що відбулося півроку тому, кияни очікували обіцяних удосконалень умов для пасажирів. Однак, похизуватися у цьому напрямку поки що нічим. До нашої редакції надійшли чисельні скарги від мешканців міста з приводу незрозумілих "махінацій" з квитками та проханням допомогти розібратися. Деталі з'ясовували Знай.ua.

Люди обурені "бойкотом" на турнікетах

Із охороною біля турнікетів та відмовою пропускати із новим пред’явленим квитком зіткнулися пасажири на одній з ліній швидкісного трамваю.

"Тільки-но я підійшов до турнікету, мені повідомили про те, що мій талон недіючий і з ним я потрапити на перон не зможу. Там зараз чергує одразу кілька контролерів."Купіть у наших касах квиток і тоді Ви пройдете. Тільки так", – ось, що вони кажуть, нічого не пояснюючи і стверджуючи, що інакше я пройти не зможу. Що це, взагалі, таке? Якщо на моєму талоні написано "Автобус, тролейбус, трамвай", то чому я не можу пройти?! Що це за обдиралово?", – скаржиться киянин Олег Лащенко.

У соцмережах теж можна знайти чимало коментарів і з приводу нових способів оплати проїзду, і щодо постійних перебоїв із транспортом.

Популярні новини зараз
Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

Для різних маршрутів – свої квитки

Аби з'ясувати ситуацію, Знай.ua звернулися безпосередньо до "Київпастрансу".

"Місцем оплати проїзду на Борщагівській та Троєщинській лініях швидкісного трамваю є турнікетні групи. Це відбувається шляхом компостування квитка на термопапері в електронних компостерах – при цьому на ньому відображається час та дата. Такий квиток має дві системи захисту "свій" – "чужий", а спеціальна система маркерів унеможливлює повторне користування", – розповідає в. о. директора з транспорту КП "Київпастранс" Сергій Литвинов.

Тож, відповідно, саме ця система маркування і синхронізується із турнікетами.

"Тому для оплати проїзду на Борщагівській та Троєщинській лініях необхідно використовувати виключно квитки на термопапері, які продаються в касах швидкісного трамвая. Квитки ж з голограмою необхідно компостувати в автобусах, тролейбусах і трамваях, які обладнані механічними компостерами", – підкреслює в. о. директора з транспорту КП "Київпастранс".

Варто додати, що на нічних тролейбусних маршрутах № 91Н, 92Н, 93Н, 94Н та нічного автобусного маршруту № 137 використовуються теж відповідні талони – разові перфоровані квитки.

На наші питання щодо можливого обміну квитків у "Київпастрансі" не відповіли. Тож, ймовірніше за все, пасажирам доведеться запасатися окремими талонами для кожного з видів транспорту.

Раніше Знай.ua писав, що на презентації річного звіту Кличко проігнорував мільйонні махінації на дорогах, а похвалився дірявими кілометрами.

Також Знай.ua писав, що депутати хочуть взятися за мафіозні схеми ремонту доріг Києва.