У київській школі №174 між вчителькою молодших класів і мамою другокласника стався конфлікт. Причиною інциденту стало "татуювання", яке дитина намалювала собі ручкою.

"Вона покликала мого сина і схопила його за зап'ястя, почала задирати кофту і в дуже гнівному стані показувати малюнки, які були на зап'ясті, і говорити, що таке неприпустимо малювати в школі. Я встала на захист своєї дитини, сказала, що у мене теж є татуювання. Вважаю, що це нормально", — розповіла мати школяра Рита.

Слідом за цим вчителька дозволила собі лаяти Стаса разом з мамою перед усім класом.

"Почала вчителька говорити мені, що вона ще не бачила такої жахливої мами, що це взагалі неповага до школи, що школа — це храм знань. Що у мене ганебна поведінка", — процитувала жінка.

Популярні новини зараз
Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Директор школи №174 Валентин Койцан розповів, що у своїй пояснювальній записці вчителька описала інцидент зовсім інакше.

"Вчитель дає трошки іншу інформацію. Якихось слів, які б ображали честь і гідність… не думаю, що вони були. Можливо, в такому контексті мама сприйняла це таким чином", зазначив він, додавши, що провів розмову з учителем.

Варто відзначити, що преподавательца відмовила вибачитися перед мамою за образи. У школі ж заявляють, що вона дуже хороший викладач з 50-річним стажем, на якого скарги від батьків раніше не надходили.

Нагадаємо, у Запорізької області сильний вітер зірвав дах школи і перевернув у двір. Дах встановили тільки в цьому році.

Раніше Знай.ua повідомляв, у Харкові пропала дівчинка на ім'я Марченко Вероніка Олександрівна. Про це повідомили у відділі превенції ГУНП в Харківській області.

Також Знай.ua писав, депутати розкритикували "освітній" бюджет Києва на 2019. Одними з головних проблем у столиці залишається мала кількість комунальних дитсадків і шкіл і потреба в капітальному ремонті освітніх будівель.