Презентація частини обіцяної Великої Окружної траси на Оболоні із новою транспортною розв'язкою мала б відбутися вже на початку 2019 року. Однак роботи, що тривали майже рік на вул. Богатирській, завершилися ледь помітними змінами. Два напівзбудованих тунелі і гора завезеного піску – це, по суті, все, що тут можна побачити. Незважаючи на мізерні досягнення, наразі будівельні роботи, взагалі, припинилися. Знай.ua дізнавалися, чому саме, та коли кияни, нарешті, зможуть побачити довгоочікувану трасу.

В очікуванні нового фінансового "кушу"

На місці обіцяної траси сьогодні можна побачити недобудований каркас тунелю над проїжджою частиною у вигляді стовпів, накритих бетонною плитою, завдовжки у кілька десятків метрів. Поруч – ще аналогічна будова, або ж краще сказати, недобудова.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

"Жодних змін з минулої зими не видно – як було кілька бетонних блоків, так і залишилося. Єдине – це шматок асфальту замінили і піску гору навезли. А такий ефектний захід зробили із купою техніки. Це ж скільки грошей пішло тільки на монтаж кранів? А де хоча б щось, що нагадувало б нову трасу? Жодного метра дороги так і не з'явилося", – каже мешканець Оболонського району Володимир Світличний.

Аби дізнатися, чому ці задатки майбутньої траси так і були залишені на початковій стадії, ми звернулися до безпосереднього замовника будівництва.

"По об’єкту "Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв'язки в різних рівнях" на 2018 рік передбачено фінансування 187, 11 млн грн. З них, станом на 31 жовтня, профінансовано 50, 7 млн грн.", – зазначає директор КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.

За словами Максима Калініна, виконання та завершення будівництва залежить від своєчасного фінансування у повному обсязі. Та коли саме це станеться, поки невідомо.

4 бетонні плити та невиплачена зарплата будівельникам

То на що були витрачені 50, 7 мільйонів? Як нам відзвітували в КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва", станом на сьогодні, був виконаний чималий спектр робіт: шляхопровід через вул. Богатирську та залізницю, підземний пішохідний перехід та ін..

Однак, даний перелік робіт, за словами місцевих жителів, кардинально відрізняється від реальних результатів.

"На результат майже річної роботи смішно дивитися. З минулої зими тут працювала техніка, до середини літа був перекритий рух на одній зі смуг – складалося враження, що нову трасу можна буде обкатати вже за лічені місяці. А що в результаті? Ми півроку мучилися та обходилися однією смугою, щоб побачити 4 бетонних плити та кілька рядів стовпчиків?", – говорить водій Дмитро Жевчин, що проживає на вул. Північній Оболонського району.

Також нам повідомили про ще одні "підводні камені", обговорювані серед місцевих жителів.

"Я спілкувався з будівельниками та їхнім прорабом, які тут працювали. Ситуація кепська. Вони пропрацювали на об’єкті 7 місяців, однак за жоден з них так і не отримали зарплати. В решті решт, вони зібралися та поїхали звідси", – розповідає Анатолій Кулик, керівник гаражно-будівельного кооперативу"Затока", що знаходиться в кількох метрах від недобудови на вул. Озерній, 5.

Ані робочих, ані техніки на Богатирській не видно ще з початку осені. Останнє, що бачили тамтешні мешканці, – це кілька невеличких машин, які наприкінці вересня " рівняли пісок".

За знесені 120 гаражів – жодних гарантій на компенсацію

Як Знай.ua повідомили у КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва", затвердженим проектом передбачено демонтаж розташованих поряд гаражів, які потрапляють у зону виконання робіт, із будівництвом нових.

Саме цей пункт у генплані проекту викликає настороженість у керівництва тамтешнього кооперативу.

"Під час робіт до мене особисто заходило керівництво цього проекту будівництва розв'язки. На мої запитання про компенсацію знесених 120 гаражів мені відповіли, що поки детального плану відшкодування збитків у них немає, але, скоріш за все, будуть побудовані нові гаражі через дорогу від наших. Втім, гарантій ніхто певних не дав і на мій жарт про те, що місцеві водії вже починають збирати кошти на самостійне їхнє відновлення, мені, посміхаючись, відповіли: "А це правильно"", – відмічає Анатолій Кулик керівник гаражно-будівельного кооперативу"Затока".

А ось місцевим мешканцям не до жартів – люди стурбовані таким ставленням до ситуації.

"Мій чоловік заробляє на життя в одному з цих гаражів на маленькому СТО-шиномонтажі. Якщо його знесуть, що нам робити? А якщо, взагалі, прийдеться самим відбудовувати? Скільки ж це коштів потрібно та де їх взяти?!", – скаржиться мешканка Оболонського району Валерія Гойдак.

У відповіді на наш запит КП "Будівництво шляхово-транспортних споруд м. Києва" теж не надало конкретної відповіді на це питання – ані запланованого ходу дій щодо знесення гаражів, ані інформації про відшкодування збитків.

Щодо подальшого розвитку подій, строків відновлення будівельних робіт та долі гаражного кооперативу читайте на порталі Знай.ua.

Раніше Знай.ua писав про те, як Київ поглинули масові мітинги - весь центр стоїть, народ повстав проти урядовців.

Також Знай.ua писав, що їздити стане проблемніше: метро під Новий рік підкине киянам свиню.