Мобільний додаток для скарг киян "КМДА 1 551" нещодавно зник з офіційного магазину Google Play.

Як зазначив медіа-юрист Клим Братковський, ця програма дозволяла скаржитися на проблеми в ЖКГ, сфері транспорту або благоустрою Києва. Виявилося, що видалили його через брак грошей у КМДА на технічну підтримку.

У КП "ГІОЦ" на запит Братковського відповіли, що додаток можуть повернути, якщо КМДА виділить на нього кошти в 2019 році.

Популярні новини зараз
"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Як відомо, три роки тому міська влада працювала над удосконаленням роботи "гарячих ліній", аби кияни мали канали оперативного та доступного зв’язку з владою.

Серед іншого йшлося про розширення можливостей для онлайн-роботи з Контактним центром міста Києва (15-51) та "гарячою лінією" з питань ЖКГ (15-57).

Понад 380 тисяч киян звернулися до Контактного центру міста Києва за телефоном: 15-51, ще понад 700 тис. дзвінків прийняли диспетчери спеціалізованої "гарячої лінії" з питань ЖКГ: 15-57.

За даними Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва", киян найбільше турбували такі сфери життя міста як транспорт, дорожнє і житлове господарство, соціальне забезпечення та МАФи.

"Зовсім скоро запрацює нова послуга – особистий кабінет споживача послуг ЖКГ у сервісі 15-57 для того, щоб написати скаргу або пропозицію в режимі онлайн було не менш зручно, ніж просто зателефонувати в диспетчерську", – зауважували у КМДА.

Дивіться: у столиці скарги киян на комунальників дивним чином потрапили у медзаклади

Нагадаємо, Google оголосив війну інтернет-піратам. Як повідомляв "Знай.ua", Apple зробила нове обмеження для MacBook. Також "Знай.ua" писав, Tesla знайшла заміну Маску.