При оплаті комунальних послуг споживачі нерідко помиляються та відправляють кошти "не туди". Фахівці "Облтеплокомуненерго" розповіли, як діяти у різних ситуаціях, щоб повернути гроші.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСтатистика показує, що під час оплати люди часто обирають не того постачальника або вносять гроші не за ту послугу. Також нерідкими є помилки при введенні номера особового рахунку, який є головним ідентифікатором споживача.
Комунальники наголошують, що у всіх випадках гроші можна повернути або перенаправити на правильний рахунок, головне, знати як правильно діяти.
Так, якщо помилилися в особовому рахунку, потрібно:
- звернутися до постачальника послуг із заявою про перенесення оплати на ваш особовий рахунок;
- надати підтвердження цієї оплати - чек або банківську виписку про здійснення оплати;
- подати документи, що засвідчують особу платника – паспорт та ІПН.
Якщо були випадково оплачені послуги не того підприємства і кошти потрібно повернути платнику, тобто два способи.
Перший, якщо помилка сталася на касі банку чи пошти. У такому разі надсилати запит постачальнику послуг на повернення грошей зобов'язана установа, через яку проводилася оплата.
Другий, якщо споживач сам припустився помилки. У такому разі для повернення коштів необхідно:
- звернутися до підприємства із заявою про повернення грошей;
- надати підтвердження оплати – чек або банківську виписку;
- подати документи, що засвідчують особу платника – паспорт та ІПН;
- надати реквізити карткового банківського рахунку для повернення помилкової оплати.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, не платиш за комуналку – ходи пішки: у боржників можуть забрати автомобілі.
Також наш портал інформував, про "комуналку" забудете до весни: українцям допоможуть у опалювальний період – дадуть гроші та паливо.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, з квитанціями повна несподіванка: українцям розповіли про комуналку, ви робили неправильно.