Будівництво Південно-Воскресенського мосту супроводжується постійними скандалами. Скільки обіцянок не виконали чиновники та чого очікувати київським водіям, розповідають журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Сюжет можна переглянути за посиланням.
Скандальний Південно-Воскресенський міст у Києві почали будувати ще в минулому столітті. Потім роботи на деякий час зупинилися. У 2018 році будівництво відновилося. Ба більше, чиновники обіцяли, що перший автомобіль запустять на міст до кінця 2020 року, але результатів немає.

Ще влітку 2019-го столичні будівельники запевняли, що міст скоро запустять. Станом на 2021 рік навіть не створено повний проект переходу. У новому, поки не затвердженому, генеральному плані міста з’явилися нові терміни завершення будівництва.

Вихід на вулиці Оноре де Бальзака зроблять протягом найближчих п’яти років. На вулицю Алішера Навої — протягом 10-15 років. Через озеро Радунка з виходом на вулицю Микитенка та Сулеймана Стальського — так і не відомо.
«Наприклад, якщо завтра цю проектну документацію затверджують, вона проходить експертизу, і видають робочу документацію, то за нормального фінансування через рік ми можемо отримати з’їзд. Але коли це відбудеться, сказати складно», — зауважив експерт Олег Тоцький.

Експерти стверджують, що мільярди гривень витратилися ні на що, а сам міст не вирішить жодних проблем: «Зараз цей міст є точковим рішенням. Він веде трафік до вузьких місць. Таке положення може навіть збільшити затримки на дорогах».

Нагадаємо, що у Києві почали ремонтувати Індустріальний міст.

Популярні новини зараз
Українцям радять терміново оформити "теплі" субсидії: часу лишилося обмаль Коли бронювання вже не врятує: чому чоловіків можуть забрати до війська Смартфони йдуть у минуле: молодь масово повертається до кнопочних телефонів Ситуація зі світлом кардинально зміниться: 5 атомних блоків "йдуть" на ремонт
Показати ще

Як повідомляв портал Знай.uа, Подільсько-Воскресенський міст не передаватимуть на баланс "Укравтодору".

Також Знай.uа писав, що у Києві, на Майдані Незалежності, ніяк не закінчать ремонт аварійної стелі в підземному переході.