У Києва з'явилася власна гастрономічна "візитна картка", яка, як очікується, повинна посунути навіть легендарну перепічку.

Для нової страви навіть обрали логотип, повідомляє департамент управління туризму та промоцій КМДА.

Новий продукт під назвою "KYIV PIE" («Київський пиріг») презентували громадськості ще 15 березня. Це невеликі пироги з різноманітними начинками, які повинні догодити людям з різними гастрономічними пристрастями. Далі шляхом голосування новому продукту вибирали логотип з п'яти запропонованих дизайнерами варіантів.

Вибір пропонувався між "Сонцем над Дніпром", "Старослов'янською в'яззю», "Об'єднанням сучасності і традицій», «Українським житом» і «Колосом».

За результатами голосування переміг варіант "Старослов'янська в'язь".

Популярні новини зараз
Гроші надсилатимуть на картку щомісяця: хто з 1 вересня отримуватиме 2000 гривень ТЦК тут ні до чого: хто насправді вирішує долю мобілізованого Гороскоп на сьогодні, 19 червня: день може стати поворотним – несподівані виклики та конфлікти Ухилянтів хочуть дістати у будь-якій точці світу: ТЦК розсилають повістки за кордоном
Показати ще

У переможному логотипі творці використовували стародавні символи» родючості і сили", якими жителі Київської Русі прикрашали предмети повсякденного побуту в якості оберегів.

Нагадаємо, раніше Киянин у метро натягнув кепку на протигаз - " Шах і мат, коронавірус!"

Як повідомляє портал «Знай.uа» У київському метро встановлюють турнікети в годину пік: шеф почекає

Також «Знай.uа" писав, що Перші побачення киян потрапили на карту метро: дізнайся себе