Київський метрополітен остаточно відмовиться від жетонів, як тільки в столиці буде запущена у промислову експлуатацію автоматизована система оплати проїзду "АОСП".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідне рішення почали розглядати депутати Київради від 2 квітня 2019, - пише UBR.
За новим порядком єдиним способом оплати проїзду в підземці залишиться електронний квиток, зареєстрований в АОСП. А де він буде записаний – на Smart Card, або проїзному прив'язаний до QR-кодом на одноразовому талоні – не важливо. Проте абсолютно точно його не можна буде записати на жетон.
При цьому право продовжувати приймати жетони документі прописано у вигляді відкладальної умови: поки АОСП не перейде з режиму тестової експлуатації в промислову, проходити в метро можна буде за допомогою жетонів, посвідчень, студентських та учнівських квитків і т. д.
Інші правила
Але тільки коригуваннями способу оплати київські чиновники (документ ініційований і підписаний заступником мера Дмитром Давтяном, головою транспортного управління Іваном Шпилевым та начальником юридичного департаменту Тетяна Щербань) не обмежилися. Переписали і низку інших правил. Особливо розрісся перелік заборон для пасажирів. До добре відомим табу на проїзд у п'яному вигляді і з морозивом додалися:
- Заборона грати на музичний інструментах, співати пісні або агітувати в метро.
- Розклеювати рекламу.
- Їсти і пити продукти, які можуть забруднити пасажирів, включаючи морозиво.
- Їздити в метро на самокатах, роликах та скейтах, а також будь-якому іншому транспорті.
Дивіться: Як працює у Києві електронний квиток у громадському транспорті
Нагадаємо, у п'ятницю, 5 квітня, у столичному метро стався збій в роботі. Метрополітен припинив роботу центральних станцій у зв'язку з технічними неполадками. Керівництво пообіцяло в найкоротші терміни ліквідувати поломку.
Як повідомляв портал Знай.ua, ескалатор київського метро відправив пасажирку на лікарняне ліжко.
Також Знай.ua писав про те, що у Херсоні маршрутка загубила пасажирку просто на ходу.