У Києві розпочали масштабну реконструкцію транспортної розв'язки та Шулявського мосту – рух по ньому було повністю перекрито, а робітники почали демонтаж конструкцій, пише Сегодня.

Фахівці почали роботи з демонтажу конструкцій шляхопроводу поруч із станцією метро Шулявська. Рух через міст по вул. Вадима Гетьмана перекрито. У напрямку Індустріального мосту організований з'їзд на проспект Перемоги. У напряму від метро Дорогожичі об'їзд здійснюється по вул. Антона Цедика.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

Сьогодні від ранку інженери демонтують комунікації на електроопорах вздовж шляхопроводу.

З даху висотного будинку очевидці зняли на відео, що ж відбувається на обгородженому майданчику біля Шулявки. Як видно, під мостом також у розпалі ремонтні роботи: екскаватор копає траншеї для підземних комунікацій, формує відвали глини.

Словом, наразі відбувається підготовчий етап робіт. Далі фахівці приступили до демонтажу асфальтного покриття шляхопроводу, і лише через кілька тижнів почнуть демонтувати опори, тобто приступлять безпосередньо до зносу мосту.

#шулявскиймост

Geplaatst door Анастасия Лесык op Zondag 17 maart 2019

Вранці і опівдні рух з боку станції метро Дорогожичі по вул. Теліги і з боку Індустріального мосту по вул. Гетьмана було трохи утруднено. Машини рухалися в тягучці через достатньо вузькі об'їзні шляхи і участь в русі будівельної техніки.

Варто нагадати, що, згідно з проектом реконструкції, перша черга будівництва включає в себе зведення нового шляхопроводу довжиною 158 метрів – він буде включати в себе шість смуг руху транспорту і після відкриття збільшить пропускну здатність на 20%. Також з'являться велосипедні доріжки, а підземний перехід під мостом реконструюють. На ці роботи витрачено 580 мільйонів гривень.

Друга черга будівництва включає в себе реконструкцію розв'язки мосту. До нней підрядник приступить вже після здачі готового шляхопроводу. На другу чергу виділили 230 мільйонів гривень.

Нагадаємо, Шулявський шляхопровід офіційно став "Мостом ганьби": фотофакт.