Найбільша мережа ресторанів у Києві та околицях столиці "Козирна карта" припинила роботу. Дисконтні карти клієнтів більше не діють.

Що сталося з найвідомішою мережею?

Як розповіли директори трьох ресторанних мереж, мережа припинила працювати з 1 лютого 2019, - LIGA.net.

Офіційних коментарів від власників почути не вдалося, вони не відповідають на дзвінки.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

На піку популярності, сім років тому, "Козирна карта" (КК) була найбільшою мережею, в яку входило понад 100 дорогих і успішних закладів. Якщо судити за кількістю виданих дисконтних карт, то їхніми постійними клієнтами був кожен 10 українець.

З чого все починалося

"Козирна" історія почалася ще 27 років тому в 1992 році. Четверо бізнесменів Вадим Павленко, Іскандер Киримов, Андрій Задорожний і Дмитро Потєхов заснували компанію "Альянс". Партнери займалися всім підряд - торгували продуктами харчування, спорттоварами, тримали продовольчі магазини. Згодом про них навіть писав українська Forbes.

Через вісім років після створення "Альянс" керував мережею з 11 ресторанів, включаючи знакові для Києва "Шато де Флер", "Хуторок", "Да Вінчі", "Нобу", "Козачок", мережі "Автогриль" і "Мисливець".


Як їх об'єднати? "У той час багато українських ресторани почали випускати свої дисконтні картки. Оскільки акціонери закладів були, по суті, одні й ті ж виникла ідея створення загальної системи знижок. Так з'явилася "Козирна карта".

Напіврозпад

Майже півтора десятка років "Козирна карта" успішно працювала понад 15 років, все йшло чудово. У 2013 мережа могла похвалитися вже 112 ресторанами, та ще декілька будувалися. Видача карт із привілеї перетворилася в норму. За словами екс-менеджера, загалом мережа видала клієнтам 2,5 млн дисконтних карток.

Втім перспективи були не такі яскраві. Вже в 2008-му з'явились перші проблеми, а за п'ять років - затяжна криза.

"Ціни на продукти харчування зросли, гривня девальвувала і з ресторанів стали йти відвідувачі. Тоді багато закрилися", — говорить співвласник мережі "Піца Челентано Київ" і Pastateca Максим Храмов. Адаптуватися до нових реалій не вийшло, приблизно 70% співробітників центрального офісу КК були звільнені, розповідає екс-менеджер мережі.

Друга проблема прийшла з боку влади.

Після того, як 8 років тому київська міська влада наказала прибрати всі павучі ресторани на березі Дніпра, під роздачу потрапив ресторан "Муракамі" і готель "Баккара", розвитком якого займався безпосередньо Андрій Задорожний.

Через ці ресторани, за словами представників КМДА, нібито руйнувалася причальна стіна, погіршується якість води і дно річки, куди закладу зливали відходи.

Ще одним ударом став арешт Андрія Задорожного сім років тому. Саме тоді розпочалися великі проблеми у компанії.

Задорожного підозрювали в шахрайстві з заставами по кредитах, виданим ресторанам мережі КК. У 2009 році тимчасова адміністрація Родовід Банку прийняла в рахунок погашення кредитів, взятих в 2007-2008 роках, земельні ділянки за підробленими документами.

Йшлося про ділянку в Обухівському районі, який був переданий банку в якості застави по кредиту на 6,1 млн грн.За кілька років Задорожного оголосили в розшук. Його спіймали у Хорватії у вересні 2013 року його екстрадували на Батьківщину. Ресторатору інкримінували шахрайство в особливо великих розмірах. за це йому загрожувало до 12 років за ґратами.

Однак суд визнав його не винним. Після цього бізнесмен знову зайнявся ресторанними справами. Після 2015 року відкрились два нових заклади: "Самогон бар" і оновлений ресторан "Дежавю". Вони не увійшли до мережі "Козирна карта"

Саме з того моменту від КК почали відділятися як окремі заклади, так і цілі мережі, - говорять представники КК.

Частина з них вже не вписувалася в концепцію, яка об'єднувала елітні заклади в Києві. Деякі ресторани, наприклад плавучий "Муракамі" відрізнялися демократичними цінами і не давали відвідувачам знижку більше 10%. У більш пафосних за дисконтом пропонували знижки вдвічі більші.

З "козирного" складу вийшла найбільша київська мережа Tarantino Family, яка зараз керує ресторанами "Рукола", "Хмелі-сунелі", "Баклажан" та ін. Згодом КК "схудла" на десятки закладів.

"У партнерів повинна бути загальна система цінностей і ядро ​​- команда, яка рухає мережу вперед. Очевидно, таким лідером був Задорожним, а після його відходу команда вже не змогла працювати ефективно. Тому компанія органічно завершила своє існування", - вважає співвласник "Холдингу емоцій ! Fest "(" Криївка ", театр пива" Правда "," Гасова лямпа "," П'яна вишня "та ін.) Андрій Худо.

Що буде з дисконтними картками клієнтів

Поки що дисконт діє в деяких ресторанах. У багатьох їх більше не приймають. Як довго ще клієнти зможуть відвідувати заклади та ними користуватися, наразі невідомо.

Нагадаємо,відомий ресторан зобовязався годувати клієнта бургерами пожиттєво.

Як повідомляв портал Знай.ua, кияни шоковані "сюрпризом", який вдалося зафіксувати у відомому супермаркеті столиці.

Також Знай.ua писав про те, що в мережу потрапило кумедне відео з популярного ресторану, де клієнт спокійно поїдаючи бургер зняв себе на фоні масової бійки.