Навіть у святкові дні на сайті КБУ "Контактний центр міста Києва 1551" продовжують з'являтися все нові і нові звернення від киян. Неприбрані від снігу тротуари, купи невивезеного сміття, відсутність теплої води – найпопулярніші скарги грудня. Про це свідчать статистичні дані минулого місяця, коли напередодні Нового року було зареєстровано понад 91, 5 тисяч звернень. Та в січні ситуація не покращилася – люди продовжують масово звертатися до 1551. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Замість доріг – замети і ями

Однією з причин масових скарг, залишених впродовж Різдвяних свят, стали заметені, неприбрані від снігу вулиці у різних районах столиці. Так, житель Святошинського району у зверненні № Н-195 (5417539) від 8 січня відверто називає відписки, отримані на його скарги, брехнею.

Популярні новини зараз
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Окрім того, почали з'являтися обурення щодо розбитих доріг. Поганий технічний стан проїжджих частин вулиць та тротуарів мешканці столиці підкріплюють відповідними фотографіями.

"На дорозі утворилися ями, які неможливо об’їхати. Прошу зробити ремонт дорожнього покриття", – із таким коментарем звернувся киянин під № В-263 (5417479).

Нескінченні розриття, а вода так і не з'явилася

Та, напевно, однією з найгостріших проблем залишається відсутність теплої води.

Це питання бентежить не тільки жителів Оболонського району. Так, наприклад, у Подільському районі є цілий ряд будинків, мешканці яких місяцями не можуть прийняти гарячу ванну.

"З гарячого крану у нас ще з квітня біжить холодна вода. Ми тягаємо тазики і влітку, і взимку. І жодної реакції на звернення нашого будинку! Кажуть: "Ремонт". А днями включили двічі по півгодинки. Це за 8 місяців! То що ж, виходить і немає ніякого ремонту, раз можуть на 30 хвилин включати? Знущаються з людей і все!", – каже Валентина Петрівна, мешканка будинку на проспекті Гонгадзе, 32-В.

Одночасно зі зникненням води чимала кількість дворів обзавелася розритими ямами. Та далеко не скрізь їх вчасно заривають, що і викликає хвилю обурень серед киян.

"Раніше зверталася до Вас із проханням посприяти відновленню благоустрою після планових аварійних робіт. Звернення було зареєстроване 23.11.2018 року № К-80064. Відповідальний за виконання помітив що воно виконане, але ніякі роботи по відновленню дорожнього покриття і усунення ями навпроти під’їзду будинку не проводились. Крім того, встигли викопати ще одну яму прямо під вікнами, яку теж ніхто не закопує. Будь ласка, посприяйте якось вирішенню нашої проблеми", – скаржиться мешканка Святошинського району у зверненні № К-1072 (5417590).

Без світла та опалення

Перебої з освітленням та обігрівом житлових приміщень теж є причиною чималої кількості скарг.

"Протягом 2-х тижнів частково відсутнє освітлення у під’їзді", – із таким повідомленням зареєстроване 7 січня звернення № В-248 (5417077) від мешканця Солом'янського району.

На ледь теплі або зовсім холодні батареї теж скаржиться чимало жителів міста.

"Немає опалення в одній із кімнат по стояку у всіх мешканців 9 поверхів і чому не роблять перерахунок за тепло, яке ми не доотримаємо?", - скаржиться киянин у зверненні № Р-144 (5414127).

Варто зазначити, що впродовж грудня до КБУ "Контактний центр міста Києва" надійшла рекордна кількість скарг – у 1551 було зареєстровано майже 92 тисячі звернень.

Раніше Знай.ua писав про те, що київське метро та російський олігарх нахабно залізли до кишень українців: розкрито підлу схему.

Також Знай.ua писав, що прокурори і поліцейські під час обшуків обікрали ювелірний магазин: на користь магазину відсуджено у держави 25 млн.