Київський метрополітен – одне із найбільших комунальних підприємств столиці. За рік фіксується близько 498,5 поїздок. І з кожної такої поїздки у кишеню російського олігарха потраплять мільйони.

Про це пише "businessua.com"

Для прикладу, сім'я із трьох осіб за умови, що кожен спускається у метро двічі в день щобудня, за місяць заплатять "податок на схему олігарха Павла Фукса" у розмірі приблизно 420 грн! І так щомісяця. Загалом щорічно на такій схемі заробляють понад 3 мільйони гривень.

картка метро

Рішення суду на користь олігарха й невигідна для киян мирова угода призвели до того, що компанія Фукса продала метрополітену 100 вагонів у лізинг за захмарною ціною, а після зажадала штраф, пеню та "коригування" на загальну суму до 1,5 млрд грн. Схема вдарить не тільки по комунальному підприємству, а й по гаманцях кожного, хто спускається у столичне метро.

Юристи пояснили, як через київську підземку відмивають гроші українців.

3,3 грн із кожного проїзду – Фуксу. Київський метрополітен, згідно з бюджетом столиці (детальніше читайте тут ) увійшов у трійку найзбитковіших комунальних підприємств. І цей збиток може бути значно більшим після того, як підземка виплатить "борг" Павлу Фуксу.

Популярні новини зараз

Стосунки з "Холостяком" Мельником і зізнання за сценарієм: Юлія "Зайка" розкрила шанувальникам правду

Олександр Усик повернувся на 30 років тому і показав красуню-дружину: "Жінкам подобаються ці вуса"

Віктор Павлік зібрав валізи вагітної Репяхової: "Це останній раз"

Крадіжка століття приголомшила Київ: прощавай, квартира і 5 мільйонів

Показати ще

гроші українців


Завдяки "схемі Фукса" за вагони, які і без того продавали з націнкою 100%, зараз вимагають уже значно більше. Так, компанія олігарха у 2010-2013 роках видала метро у лізинг зазначені вагони. Через декілька років зажадали від комунального підприємства 365,9 млн грн за самі вагони, 112,3 млн грн відсотків, 229 млн "інфляційних витрат", 42 млн грн пені і 1,1 млрд грн "коригування".

Рішення судів зіграли не на користь українців. Ці рішення стали доленосними і, по суті, дали зелене світло на "законний грабіж".

оплата проїзду


Метрополітен підписав із олігархом мирову угоду. Згідно із документом, до 31 грудня 2018-го комунальне підприємство повинне було заплатити олігарху 656,1 млн грн, а до 31 грудня 2019-го – ще 994 млн грн. Якщо виходити зі звітності метрополітену, з усіх поїздок, оплачених пасажирами, підземка перерахує на рахунок олігарха 3,3 мільйони.

У минулому році гроші просто збирали із кас метро. Так, у червні 2018-го Державний виконавець Департаменту Мін'юсту 7 червня виніс постанову про арешт коштів в усіх касах метрополітену.

Нині, з урахуванням усіх пені, коригувань і штрафів, вартість вагона становить уже понад 27 млн грн!

Що цікаво, норма "про коригування", яка дозволила отримати 1,1 млрд грн, з'явилася у договорі тільки через декілька місяців після того, як підписали основний документ. Фактично комунальне підприємство столиці зобов'язалося виплатити приватній компанії усі можливі витрати, переглянути ціни з урахуванням подорожчання долара і т. д. Це і призвело до того, що кожного разу пасажири метро зі своєї кишені сплачують не лише у держбюджет і мова йде про мільйони гривень кожного року.

Нагадаємо, киянам розпоіли про роботу громадскього транспорту на свята.

Як повідомляв раніше Знай.ua, як змінить життя киян та гостей міста електронний квиток у транспорті.

Також Знай.ua писав, що у київському тролейбусі пасажир серйозно травмувався.

Дивіться: Електронний квитоу столиці. Як працює система