У нових державних будівельних нормах з містобудування (ДБН "Планування і забудова територій") зявилися нові правила проектування та розташування парковок. Так, згідно чинних норм тепер заборонено організовувати постійні чи тимчасові відкриті автостоянки всередині невеликих житлових кварталів площею до 3 га.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє "Я і Закон".
Таким чином влада хоче збільшити комфорт мешканців та прибрати автомобілі з-під будинків.
"Хаотично припарковані автомобілями квартали — це реальність багатьох українських міст. Крім того, що це дуже псує їх зовнішній вигляд і загороджує місця для прогулянок і відпочинку жителів, це також несе великі ризики і небезпеки. Адже у випадку надзвичайної ситуації повз припарковані авто не зможе проїхати спеціальна техніка: пожежна або швидка допомога. Тому в нових нормах проектувати в таких кварталах паркомісця заборонено. Мова йде саме про малогабаритних кварталах з периметральною забудовою, коли житлові і громадські будівлі розміщуються суцільно уздовж вулиць і проїздів", — підкреслив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
Тепер в'їзд у двір буде дозволено лише службовим авто (швидка допомога, пожежна машина, поліція та інша спецтехніка).
А паркування має здійснюватися або у підземних паркінгах, або з боку вулиць чи проїздів.
Також у нових ДБН удосконалено вимоги до безпечного проектування внутрішньодворових територій, а саме щодо проїзду спеціальної техніки у двір. Так, у нових житлових будинках від 9 поверхів і громадських будівлях від 5 поверхів необхідно проектувати проїзди з усіх боків, а для будинків меншої поверховості їх можна передбачити з однієї поздовжньої сторони.
Така практика існує у багатьох країна, зокрема Європейських. Однак там водії забезпечені достатньою кількість паркомісць, що у нас зовсім не так. У Києві, наприклад, ситуація з паркування просто катастрофічна. Авто просто ніде паркувати, тому водії залишають їх часто і в заборонених місцяз.
Нагадаємо, новий закон змінить принцип паркування в Україні.
Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві зявляться додатков парковки біля кінцевих станцій метро, щоб розвантажити дороги столиці, а для бюджету - це додатковий дохід.
Також Знай.ua писав про те, що у столиці центральну вулицю розділили навпіл, щоб боротися з паркунами. Однак, це не допомогло.
Дивіться: Паркування у Києві висміяли коміки "Дизель-шоу"