Уже майже два тижні на бульварі Тараса Шевченка в Києві не працюють залізничні каси. Однак люди все ще приходять сюди, аби придбати квитки на потяги.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПриміщення, де розташовувалися залізничні каси, зачинене від 26 листопада, передають УНН.
"Шановні пасажири! Каси попереднього продажу квитків працюють за адресою площа Вокзальна, 1 (Південний вокзал)", - йдеться в тексті оголошення на дверях.
Наразі вивіски, які вказували на те, що в будинку розташовувалися залізничні каси, забрали. Всередині приміщення табло із розкладом руху поїздів, а також стійки ще не демонтовано.
Як відомо, на бульварі Тараса Шевченка знаходилося майже 40 віконець, в яких обслуговували пасажирів.
В "Укрзалізниці" наразі ситуацію не прокоментували. Водночас прес-служба перевізника повідомила про те, що роботу діючих кас "УЗ" після 20 грудня продовжать до 22.00.
Як повідомляв портал "Знай.ua", "Укрзалізниця" оприлюднила перелік порад українцям на випадок, якщо знову не працюватиме її сайт. У перевізника повідомили: якщо заявлена операція в онлайн-системі booking.uz.gov.ua, яку здійснювали 4 грудня, в години пікового навантаження на систему, залишилася без результату, клієнтам необхідно звернутися з відповідною інформацією до УЗ. Можна зателефонувати за номером (044) 591-19-88, написати листа на електронну скриньку booking@uz.gov.ua або ж скористатися Skype і звернутися до користувача uz_booking.
Також "Знай.ua" писав, що на столичних вокзалах утворилися кілометрові черги через відсутність квитків. Напередодні в ніч з 4 на 5 грудня "Укрзалізниця" пообіцяла знову відкрити можливість покупки квитків онлайн, яка була заморожена після введення військового стану і запуску експреса до Борисполя. Це викликало ажіотаж на столичних вокзалах.
В результаті касири були змушені обслуговувати пасажирів по півгодини і довше.
Дивіться: Укрзалізниця відкрила продаж місць на святкові дати у популярних напрямах