Уже майже два тижні на бульварі Тараса Шевченка в Києві не працюють залізничні каси. Однак люди все ще приходять сюди, аби придбати квитки на потяги.

Приміщення, де розташовувалися залізничні каси, зачинене від 26 листопада, передають УНН.

Охоронець, якого журналісти застали на робочому місці, повідомив, що охочі придбати квитки мусять їхати на Південний вокзал.

"Шановні пасажири! Каси попереднього продажу квитків працюють за адресою площа Вокзальна, 1 (Південний вокзал)", - йдеться в тексті оголошення на дверях.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Наразі вивіски, які вказували на те, що в будинку розташовувалися залізничні каси, забрали. Всередині приміщення табло із розкладом руху поїздів, а також стійки ще не демонтовано.

Як відомо, на бульварі Тараса Шевченка знаходилося майже 40 віконець, в яких обслуговували пасажирів.

В "Укрзалізниці" наразі ситуацію не прокоментували. Водночас прес-служба перевізника повідомила про те, що роботу діючих кас "УЗ" після 20 грудня продовжать до 22.00.

Нагадаємо, раніше "Укрзалізниця" змінила графік роботи кас на Новий рік і Різдво. На вокзалі станції "Київ-Пасажирський" працюватимуть на дві години довше – до опівночі.

Як повідомляв портал "Знай.ua", "Укрзалізниця" оприлюднила перелік порад українцям на випадок, якщо знову не працюватиме її сайт. У перевізника повідомили: якщо заявлена операція в онлайн-системі booking.uz.gov.ua, яку здійснювали 4 грудня, в години пікового навантаження на систему, залишилася без результату, клієнтам необхідно звернутися з відповідною інформацією до УЗ. Можна зателефонувати за номером (044) 591-19-88, написати листа на електронну скриньку booking@uz.gov.ua або ж скористатися Skype і звернутися до користувача uz_booking.

Також "Знай.ua" писав, що на столичних вокзалах утворилися кілометрові черги через відсутність квитків. Напередодні в ніч з 4 на 5 грудня "Укрзалізниця" пообіцяла знову відкрити можливість покупки квитків онлайн, яка була заморожена після введення військового стану і запуску експреса до Борисполя. Це викликало ажіотаж на столичних вокзалах.

Зазвичай продаж відкривався за 45 діб до відправлення. Та в кінці листопада з'ясувалося, що квитків на дати пізніше 20 грудня немає. Тобто якраз на дати зимових свят і канікул, коли українці традиційно їдуть відпочивати або повертаються додому.

В результаті касири були змушені обслуговувати пасажирів по півгодини і довше.

Дивіться: Укрзалізниця відкрила продаж місць на святкові дати у популярних напрямах