У листопаді в столиці у тестовому режимі запустили електронний квиток у наземному комунальному транспорті, однак тестування його довелося призупинити через необхідність зв'язати наземний транспорт і метро. Також залишається відкритим питання щодо встановлення обладнання у маршрутках. Однак у приватних перевізників на цей рахунок свої "проти".

Про це пише "Сьогодні".

У КМДА повідомили, що уже в грудні 2018 пасажири зможуть оплатити проїзд у столичному наземному транспорті і метро електронними пластиковими картками та квитками з QR-кодом через валідатори.

Як розповіли у департаменті інформаційних технологій КМДА, зараз завершується тестування нової системи технічними фахівцями.

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

"Фахівці перевіряють на комп'ютері, підключені всі валідатори, як на них впливають погодні умови. Це тест комплексної роботи системи, яка включає в себе не тільки валідатори, але і бортові комп'ютери водіїв", – зазначили представники столичної влади.

За словами пасажирів, на екранах валідаторів вже з'явилися нові повідомлення: "Піднесіть картку" і "закрита Система". Але електронні проїзні картки, поповнювані поїздками, і одноразові квитки з QR-кодом поки ще не продають.

Обіцяють розпочати продаж у найближчі тижні. Картки можна буде придбати в касах метро і "Київпастрансу", а також боксах на зупинках та у кондукторів.

Метро

Що стосується затримки запуску е-квитка, то, як пояснюють у КМДА, пов'язано це з тим, що необхідно пов'язати квитком воєдино як наземний транспорт, так і підземку. У метро е-квиток хочуть запустити одночасно з трамваями, тролейбусами і автобусами. Для цього на кожній станції буде переобладнано по одному турнікету (там, де платять банківськими картами з системою PayPass), а в подальшому таких турнікетів буде все більше.

Маршрутки

Що стосується приватних перевізників, вони мяко кажучи, не у захваті від цієї ідеї. Чому в маршрутках не хочуть встановити валідатори, тут у підприємців знайшлося сто аргументів проти одного.

Насамперед, проблема у тому, що система не дешевих. Якщо її встановлять, потрібно піднімати вартість проїзду, щоб окупити затрати. Крім того, у час пік скористатися новою системою оплати також буде не просто, оскільки, як відомо, маршрутки набиваються під зав'язку і пасажири просто фізичноне зможуть дотягнутися до валідатора.

Нагадаємо, пасажирам пояснили, як добитися компенсації, в разі, якщо експрес до Борисполя запізнився.

Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві на шляхопроводі пасажирська маршрутка врізалася в легковик.

Також Знай.ua писав про те, що українці вигадали "бюджетні" назви для станцій столичного метро.

Дивіться: Е-квиток в Ураїні. Переваги нової системи оплати