На відміну від співробітників супермаркетів, продавці столичних ринків не надто переймаються естетикою і відповідністю інформації на етикетках – їх за це ніхто не штрафує, та й взагалі – покупці і так бачать, що беруть. Інколи таке недбальство призводить до кумедних ситуацій.


Нещодавно яскравий приклад опублікували на каналі "ХК" у Telegram. На фото – звичайний на перший погляд ящик із лимонами, але якщо придивитися уважніше до напису зверху, можна просто покотитися від сміху. Трішки переплутаних літер, і "лимон" вже пишеться, як чоловічий статевий орган:

"Ось до чого призводить неуважність базарних маркетологів. Новий сорт: лимон-пі*юн, з ним і чай смачніше виходить. На ринку біля ж / д Дарниця", - йдеться в коментарі до знімку.


Дивіться: маркетингові хитрощі у торговельних центрах та супермаркетах

Популярні новини зараз
Залишаться без пенсії: кому можуть зупинити виплати з 1 січня Будинки промерзнуть за півтора дня: хто виживе без опаленння, коли зима вдарить на повну Правило трьох місяців: чи зникне розшук ТЦК автоматично за строком давності Опалення не більше 6 годин на день: правила, які шокували багатьох українців
Показати ще


Нагадаємо, київський супермаркет продає зіпсований товар під виглядом елітної продукції.
Як повідомляв Знай.ua, покупці столичного супермаркету "АТБ" показали, чим відрізняється реальність від реклами.
Також Знай.ua писав, у мережі магазинів з продажу сендвічів Pret a Manger підтвердили смерть другого покупця.