Користувачі програми Uber, а також таксисти скаржаться на роботу програми. Киянка розповіла про жахливий досвід поїздки в таксі від Uber. Про це вона написала у своєму Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Бодя викликав машину на дві адреси: мій і свій. Сіли в машину, і через 300 метрів таксист каже, що у нього адреса помінялася і тепер ми їдемо лише на одну. Заходимо в мобільний додаток Uber - у нас там дві адреси, а на телефоні таксиста - тільки одна", - написала дівчина.
Після цього дівчина вирішила зателефонувати оператору.
"Я не розгубилася і запитала: "А у Вас є якийсь зв'язок з оператором? Ну може номер якийсь?"
Таксист: "Дівчина, у нас в Über людину зарізали і ніхто нікуди не додзвонився". Після цих слів дзвоню 9988. Після з'єднання з оператором виявляється, що ніякого відношення дзвінки на цей номер не мають до мобільного додатка. Мене перевели на іншу лінію, де автовідповідач повідомив, що всі питання можна задати у програмі", - пише дівчина.
У підсумку, таксист довіз молодих людей до дому, як було спочатку в маршруті.
"В кінці поїздки у нас знялися гроші тільки за одну адресу і довелося доплатити таксисту готівкою, оскільки це не чесно. Бодя ще раз додзвонився 9988, де йому сказали, що обов'язково розглянуть звернення і що він не повинен був доплачувати, а водій буде покараний".
Дівчина сказала, що таксиста не було за що карати.
"За що? За те, що додаток не працює і дає збої? Вам потрібно покращувати сервіс, і працювати в єдиній екосистемі, а не карати водіїв", - написала вона.
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", в українській столиці водій Über жорстко побив пасажирку, відомо, що чоловік наніс жінці удари по голові.
Також портал "Знай.uа" повідомляв, що в Києві таксист Über жорстоко побив пасажирку.