Одна з найбільших українських компаній з доставки поштових відправлень "Нова пошта", яка просто обожнює надсилати тисячам українців повідомлення на мобільні телефони з промокодами, продовжує давати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.

Цього разу українець розповів, як "Нова пошта" відправляє посилки на іншу адресу, а потім просить клієнтів сплатити зворотний шлях цих посилок.

Виявляється, що "Нова пошта" навідріз відмовляється платити за свої ж помилки. Компанія просто перекладає свою провину на клієнтів, які й так уже зачекалися на свої посилки.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.

Нова Пошта, фото Знай.uа
Нова Пошта, фото Знай.uа

Популярні новини зараз
5 дат народження, яких бояться навіть психотерапевти: ці люди не прощають і не забувають 6500 доларів відкупитися на тиждень: ветеран озвучив прайс столичних ТЦК після затримання Пенсіонерів змусять обирати: отримувати зарплату чи пенсію Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році
Показати ще

"Нова пошта пробиває чергове дно! Прийшов отримувати 3 посилки. Ще до моменту отримання посилок додаток надійшло повідомлення, що вони отримані (що за марення?). Дві з них забрав, а третю незважаючи на те, що вона (згідно з додатком) в відділенні – ні.

Мені сказали, що вона поїхала до іншого відділення помилково, і що, щоб отримати її назад, я маю сплатити 70грн", — поділився неприємною історією незадоволений українець.

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Нагадаємо, вигадали цілу схему для перепродажу квитків "Укрзалізниці": як колектив перекупників заробляє на пасажирах.

Раніше повідомлялося, що трансгендерна жінка вимагає у колишнього повернути її яйця: "Зберігає в холодильнику".

Також, "Ощадбанк" залишив українця з діркою в кишені: "Наче тягне час".