10 лютого Національний музей Тараса Шевченка, Київська підземка та ілюстратор Aleksandr Grekhov показали виставку "Квантовий стрибок Шевченка. Метро".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляється в Facebook.
"Проект "Квантовий стрибок Шевченка" – це сплав вільнодумства і науки, це спроба осучаснити старий і архівувати популярні культурні образи. Це подорож з українським Вергілієм – Тарасом Григоровичем, де глядач часто бере на себе роль самого Шевченка." – йдеться у повідомленні організаторів.
Нагадаємо, Наступну станцію метро побудують в передмісті: кияни в шоці
На думку заступника голови КМДА Миколи Поворозника, для того, щоб покращити життя киян потрібно об'єднати міста, які розташовуються поруч один з одним.
Він заявив про те, що в Київ та з Києва щодня виїжджають близько 2 млн осіб, і що це дуже велике навантаження на інфраструктуру міста. Тому для поліпшення життя населеним пунктам потрібно об'єднатися юридично, і зробити це можна буде за найближчі 5 років.
Як раніше повідомляв "Знай.ua" Будівництво метро на Виноградар зрушила з мертвої точки: перші фото
Працівниками ПАТ "Київметробуд" проводяться роботи з облаштування будівельних майданчиків, необхідних для початку основних робіт з прокладання лінії метро на житловий масив Виноградар.
Цю інформацію повідомляє Еспресо.TV, з посиланням на прес-службу підприємства.
Також Знай.ua" писав про те, що Вокзальна і Золоті ворота: київську підземку змінять до невпізнання
Київська влада хоче в найближчі 2 роки витратити на розвиток київського метро приблизно 20 мільярдів гривень. Значна частина з них піде на будівництво двох станцій підземки на Виноградар.
Перші транші за цим проектом вже надійшли на рахунки метрополітену та роботи з продовження гілки до майбутніх станцій «Мостицька» і «Проспект Правди» стартували.
Про це стало зрозуміло зі слів прес-секретаря глави КП «Київський метрополітен» Наталії Макогон.
За її словами, здачу станцій в експлуатацію намічають на лютий 2021 року. Однак, крім будівництва гілки на Виноградар, метро буде розвиватися і в інших напрямках. Приміром, мало-помалу станції будуть переводити на повністю автоматичний режим роботи в частині пропуску пасажирів, – відмовляться від касирів.