Працівниками ПАТ "Київметробуд" проводяться роботи по облаштуванню будівельних майданчиків, необхідних для початку основних робіт з прокладання лінії метро на житловий масив Виноградар.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦю інформацію повідомляє Еспресо.TV, посилаючись на прес-службу підприємства.
Наразі підготовлено дві дільниці. Одна з них розташована неподалік від станції метрополітену "Сирець", інша на перетині вулиць Межова та Північно-Сирецька. Обидві ділянки будуть використовуватись для монтажних робіт обладнання, яке задіють під час побудови підземної лінії метро та станції "Мостицька", зокрема тунелепрохіднецького механізованого комплексу Herrenknecht.
Повідомляється, що вже ведуться роботи з демонтажу перекриття існуючого ствола метрополітену, глибиною понад 46 м та діаметром більше десяти. Було встановлено огорожі та виконується тимчасове електрозабезпечення.
Нагадаємо, що київська влада хоче в найближчі 2 роки витратити на розвиток київського метро приблизно 20 мільярдів гривень. Значна частина з них піде на будівництво двох станцій підземки на Виноградар.
Перші транші за цим проектом вже надійшли на рахунки метрополітену та роботи з продовження гілки до майбутніх станцій «Мостицька» і «Проспект Правди» стартували.
Про це стало зрозуміло зі слів прес-секретаря глави КП «Київський метрополітен» Наталії Макогон.
За її словами, здачу станцій в експлуатацію намічають на лютий 2021 року. Однак, крім будівництва гілки на Виноградар, метро буде розвиватися і в інших напрямках. Приміром, мало-помалу станції будуть переводити на повністю автоматичний режим роботи в частині пропуску пасажирів, – відмовляться від касирів.
Як раніше повідомляв "Знай.ua", у київському метро з'явиться важливий сервіс, пасажирів, нарешті, почули.
Також Знай.ua" писав про те, що наступну станцію метро побудують в передмісті, кияни в шоці.