Наразі ринок перенасичений одноманітними товарами та послугами, які викликають у клієнта нудьгу.

І тільки унікальний клієнтський сервіс надає можливість зберігати конкурентну перевагу компанії протягом тривалого часу, оскільки не можливо ідентично скопіювати і відтворити емоційну складову, яка формує додаткову цінність для клієнта.

Саме тому, фокус уваги і пріоритети більшості прогресивних компаній першочергово зосереджені на удосконаленні клієнтського досвіду та сервісу.

- Як перевершити очікування клієнтів ?

- Як відрізнятися видатним сервісом і ефективними інструментами?

Популярні новини зараз
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Показати ще

- Як утримувати тимчасову монополію своєї компанії у свідомості клієнтів?

Щоб дізнатися про це, запрошую вас взяти участь в шостій практичній Customer Experience Management 6 21 лютого 2019 в Ramada Encore Kiev Customer Experience Management 6

Конференція Customer Experience Management 6 надає можливість дізнатись ключові тренди в управлінні клієнтським досвідом від Олега Косса та Анастасії Владичинської.

Розглянути кейси від компаній Citrus та Goodwine по діджіталізації і впровадженню штучного інтелекту для обробки BigData та побудови якісної взаємодії з клієнтами.

Ознайомитись із результатами аналітичних досліджень споживчого ринку 2018 року і трендами 2019 року від Nielsen Ukraine.

Синтезувати унікальний трансформаційні підходи до якісної взаємодії з клієнтами у компаніях з багатим досвідом у В2В сегменті , таких як банк ПУМБ і компанії karabas.com.

Навчитися впроваджувати клієнтського сервіс в єдиній логіці з дилерськими мережами у Winner Imports Ukraine.

Удосконалити сервісне мислення «customer intimisimmi» на кшталт Ярослава Заблоцького.

КЛЮЧОВА ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ: невичерпне джерело унікальних ідей та рішень відкривається при виході за межі сприйняття клієнтського сервісу своєї галузі. Тривіальні підходи до розуміння клієнтів, які застосовуються у несуміжних бізнес напрямках, можуть стати унікальними для Вашої компанії та призвести до конкурентної переваги.

«Компанії, які усвідомлюють цінність і вартість довіри клієнтів, вже відрізняються видатним сервісом і світовим визнанням.»

Програма конференції >>> Customer Experience Management 6

тел. +38 (044) 374-0094

Спеціальна пропозиція 4 квитка по ціні 3.

Організатор: KA Group – провайдер бізнес-заходів преміум класу.