Обіцяне киянам метро на Виноградар таки побудують, але роботу довірили не українським спеціалістам, і навіть не китайцям, як у випадку з Троєщиною. Візьметься за цей проект російський бізнесмен – тендер на 6 мільярдів гривень виграв Сергій Кияшко.

Поки невідомо, як в умовах воєнного стану, анонсованого напередодні владою, а також ескалації конфлікту, дозволили представнику країни-агресора зводити стратегічно важливий об'єкт у столиці.

За попередніми даними, всього після станції метро Сирець (Сирецька), яка на сьогодні є кінцевою зупинкою Сирецько-Печерської лінії, планується побудувати ще три станції, плюс депо у фінальній частині лінії.

Популярні новини зараз

"Холостяк" Михайло Заливако посміявся над "філософами": "Зайва трата часу"

Вагітна дружина Віктора Павліка опинилася в лісі з сокирою і тортом - "Готуємося!"

Скрябін увійде в історію в самому серці Києва: ноти вже на асфальті

Суддя "Майстер шеф" Ектор Хіменес-Браво похвалився шикарним маєтком під Києвом

Показати ще

Але найбільш реально побачити в найближчій перспективі тільки дві з них, які за проектом включені в першу чергу будівництва терміном три роки.

Мостицька, яка планується на перетині вулиць Північно-Сирецькій, Білицькій і Межовий, недалеко від Київської обласної лікарні №2 (стаціонарне відділення)

Місця розташування станцій приблизні, але кардинально змінюватися проект, начебто, не повинен. Загальна довжина ділянки - 3,7 км. Закритим способом планується пройти 1300 метрів, а відкритим, більш дешевим - 2400 метрів.

Сирецько-Печерська лінія метро на сьогодні найменш завантажена, на відміну від перевантажених "червоної" і "синьої" ліній. Цей проект повинен розвантажити ці дві лінії і більш оптимально завантажити Сирецько-Печерську, так звану "зелену" гілку.

Дивіться: КМДА затвердила проект будівництва метро на "Виноградар"

Нагадаємо, київське метро анонсувало дворічний ремонт. Як повідомляв "Знай.ua", киянам тепер стане простіше придбати квиток для проїзду в метро. Також "Знай.ua", китайці погодилися збудувати метро на Троєщину.